מנועיים חסכוניים

שם מלא:
טלפון:
דוא"ל:

השדות המסומנים הם שדות חובה

דף הבית >> מאמרים רכב מסחרי >> מנועיים חסכוניים


פיאג'ו פורטר טיפר – הקטנת ההוצאות, הגדלת הרווחים.

החיבה האמיתית שרוכשים כל משתמשי הופרטר טיפר מורכבת מהרבה הנאות קטנות רכב מסחרי זה מסב למשתמשים בו. הנושא המוחשי ביותר הוא הוצאות התפעול הנמוכות של פיאג'ו פורטר טיפר יחסית לכל רכב אחר מסוגו. מנוע piaggio P120 החדש או מנוע Multitech 1300 סמ"ק, שניהם מנועים חסכוניים וחזקים במיוחד המותאמים לצרכי הלקוח ויחד עם זאת מאפשרים להפיק את המכסימום מהרכב במינימום הוצאות. חסכוניות איננה רק הקטנת ההוצאות כי אם הגדלת הניצול או בשפה אחרת – יחסי עלות-תועלת. גם באלה מוביל טנדר פיאג'ו פורטר טיפר, כמובן, על פני כל המתחרים.

מנוע לרכב מסחרי



הקטנת ההוצאות: טנדר הכולל מנועים חסכוניים במיוחד.

טנדר פיאג'ו פורטר טיפר מגיע לבחירת המזמין עם אחד משני דגמי המנוע שהותאמו במיוחד אליו: מנוע פורטר טיפר D120 החדש או מנוע Multitech. שני המנועים הללו, האחד מנוע  דיזל והשני מנוע בנזין, הם נדבך מרכזי בתפיסת החיסכון בהוצאות מבית מדרשה של חברת פיאג'ו.

  • D120 מנוע זה הוא מנוע דיזל 1,200 סמ"ק טורבו, שנועד לאפשר הובלה של מטענים כבדים במיוחד בנתיבים שאינם קלים לנסיעה ולתמרון. מנוע 4 פעימות עם מסילה משותפת והזרקה ישירה ומחזור גז פליטה (EGR) ומסנן חלקיקים דיזל. טנדר פורטר טיפר המצוייד במנוע כזה נהנה מהיתרונות כדלקמן:
  • כושר האצה גבוה, אפילו במטען מלא ובהעמסה מלאה. משמעות העניין הוא מניעת עיכובים מיותרים גם כשהרכב עמוס לעייפה במטענים בעלי משקל גבוה יחסית. (כאן המקום להזכיר כי טנדר פיאג'ו פורטר טיפר הוא בעל כושר העמסה של מעל 800 ק"ג).
  • צריכת דלק נמוכה – שוב, גם כאשר המנוע עובד עבודה מאומצת. סעיף הקטנת ההוצאות אכן יוצא נשכר.
  • מיחזור גז הפליטה מייעל את פעולת המנוע ונותן ערך מוסף חסכוני במיוחד.
  • שרשרת המניעה את מערך השסתומים ומאפשרת תחזוקה זולה יחסית ונוחה של המנוע.


D120 הוא בהחלט מנוע מצוין, המאפשר להפיק מרכב מסחרי קטן תועלת ומאמץ המופקים בדרך כלל מרכבים גדולים בהרבה.

  • מנוע Multitech הוא מנוע בנזין בנפח 1,300 סמ"ק. המנוע הוא בעל 4  צילינדרים וכן 16 שסתומים עם גלי זיזים עיליים המונעים בעזרת שרשרת, מה שהופך את פעולות התחזוקה לקלות ופשוטות יחסית. מערכת הזרקת דלק אלקטרונית רב נקודתית, ההופכת אותו לחסכוני במיוחד.
  • המנוע חסון, קומפקטי וקל משקל. ראש המנוע עשוי מסגסוגת קלה ההופכת את התפעות של המנוע כולו ליעיל וחסכוני יותר ומונעת תקלות מיותרות.
  • כמות הרכיבים במנוע קטנה מאד יחסית, מה שמוזיל עוד יותר את עלויות התפעול והטיפול במנועים מסוג זה.
  • תפעול נוח וגמיש, הן באזורים עירוניים והן באזורים בין עירוניים.

שני סוגי המנועים הם תואמי תקן EURO5 והם בעלי רמת פליטת מזהמים נמוכה במיוחד. בימים אלה שבהם חשיבותה של השמירה על איכות הסביבה הולכת ותופסת מקום מרכזי, נמצאים רכבי פיאג'ו פורטר טיפר בחזזית הטכנולוגיה.

D120

 דיזל החדש PORTER MAXXI   

Porter Maxxi 120D נוצר כדי לענות על צורכי הלקוח המסחרי המוביל מטענים כבדים במיוחד בנתיבים מאתגרים. הרכב מונע על ידי מנוע  Piaggio120P, תואם תקן Euro5 בנפח של 1201 סמ"ק טורבו דיזל עם מסילה משותפת והזרקה ישירה, EGR (מיחזור גז פליטה) ומסנן חלקיקים דיזל. למנוע זה יש ביצועים מצוינים במונחים של האצה אפילו בהעמסה מלאה בשילוב עם צריכת דלק נמוכה. פירוש הדבר שגרסה זו אידיאלית לעבודה מאומצת ומתמשכת עם ציוד כבד.

יתרונות

  • מנוע קומפקטי, חזק וחסכוני במיוחד וצורך נמוך בטיפולים במוסך מורשה לרכב
  • יעילות יוצאת מן הכלל עם מסילה משותפת לדלק בלחץ והזרקה ישירה, מגדש טורבו ומצנן ביניים
  • פליטת מזהמים נמוכה עם ניהול הזרקת דלק אלקטרוני, מיחזור גז פליטה (EGR) ומסנן חלקיקים (DPF)
  • שרשת המניעה את מערך השסתומים לתחזוקה פשוטה ועלות נמוכה

 

Piaggio  P120 

2 צילינדרים בטור

מבנה

1,201 סמ"ק

נפח מנוע

מסילה משותפת, הזרקה ישירה

מערכת דלק

17.5:1

יחס דחיסה

גל זיזים עילי בודד – 8 שסתומים

מערכת תזמון

 

Piaggio  P120

 

kW 47 (64 כ"ס) ב- 3,500 סל"ד

הספק

Nm 140 ב- 1,800 סל"ד

מומנט מרבי

5.6 ליטר/100 ק"מ

צריכת דלק ממוצעת

5Euro

תקן פליטת מזהמים

148 גר'/ק"מ

CO2

 

MultiTech

MAXXI PORTER בנזין החדש  

מנוע MultiTech המונע בבנזין, מהווה מענה אידיאלי ליישומים מסחריים ומציע פיתרון יעיל, עמיד וגמיש המקטין את עלויות התפעול והתחזוקה. מנוע MultiTech 1,308 סמ"ק בעל 4 צילינדרים, 16 שסתומים עם שני גלי זיזים עיליים, מערכת שסתומים מונעת עם שרשרת והזרקת דלק אלקטרונית רב נקודתית בלתי ישירה והתואמת לחלוטין לתקן Euro5.  יחד עם המבנה הקומפקטי והאיתן של מגוון רכבי ה-Maxxi Porter, מנוע נמרץ זה עם פליטת מזהמים נמוכה מציע פתרונות הובלה אידיאליים בעיר ומחוצה לה.

יתרונות

  • חסון, קומפקטי וקל (גוף וראש מנוע עשויים מסגסוגת קלה)
  • מנוע חזק, גמיש וחסכוני במיוחד
  • עלויות תפעול נמוכות
  • כמות רכיבים מוקטנת להפשטת התחזוקה והגברת האמינות

 

Piaggio  MultiTech 

4 צילינדרים בטור

מבנה

1.308 סמ"ק

נפח מנוע

הזרקה רב נקודתית

מערכת דלק

9.3:1

יחס דחיסה

2 גלי זיזים עיליים – 16 שסתומים

מערכת תזמון

 

Piaggio  MultiTech

kW 52 (71 כ"ס) ב- 3,500 סל"ד

הספק

Nm 105 ב- 4,300 סל"ד

מומנט מרבי

7.7 ליטר/100 ק"מ

צריכת דלק ממוצעת

5Euro

תקן פליטת מזהמים

178 גר'/ק"מ

CO2

להזמנת נסיעת מבחן אשאר פרטים ונציג יחזור אליך
נא מלא פרטיך
שם מלא:
טלפון:
דוא"ל:

מעוניין בפרטים נוספים על הרכב?
מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם
תודה צוות פיאג'ו ישראל

שם מלא:
טלפון:
דוא"ל (לא חובה):